Нікопольська ОДПІ повідомляє, що порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України.
До затвердження нового Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом МФУ № 37 від 24.01.13.
Для включення до нового Реєстру діє правило:
- якщо установчі документи неприбуткових організацій на день набрання чинності Законом України від 18.03.2015 р. №263-ІІІ (набрав чинності з 10.04.2015 р.) відповідають новим вимогам формування їх установчих документів, то вони включаються до нового Реєстру,
- якщо не відповідають, - то необхідно до 1 січня 2017 року привести установчі документи у відповідність із змінами та у цей самий строк подати копії таких документів до фіскального органу.
У разі не приведення установчих документів до нових вимог, після 1 січня 2017 року неприбуткові організації виключаються з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
За проведення державної реєстрації змін до установчих документів неприбуткових організацій реєстраційний збір не справляється.
Зазначені зміни до підр. 4 розд. .ХХ Податкового кодексу України передбачені Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій" від 17.07.2015 №652-VIII (опублікований в «Голосі України» від 12.08.2015 р. №147).
e-finance.com.ua