У середині жовтня Львівська залізниця отримала гарний подарунок від литовських колег – АТ «Литовські залізниці» подарували магістралі модернізований тепловоз 2М62К-1163. Локомотив уже декілька тижнів перевозить вантажі та пасажирів на західноукраїнських землях, а машиністи радіють, що мають можливість працювати із потужним тяговим рухомим складом.
Залізничники зазначають, що завдяки проведеній модернізації, цей тепловоз набагато кращий за ті, які нині курсують Львівською залізницею, де майже 100% тягового рухомого складу відслужили свій термін експлуатації та потребують негайної заміни. Натомість литовський модернізований локомотив має багато переваг: висока потужність, економія палива та мастила, краща шумоізоляція.
Сьогодні тепловоз експлуатують у локомотивному депо Львів-Захід, його залучають як до вантажних, так пасажирських перевезень. Машиніст-інструктор локомотивної бригади депо Петро Буковський розповів, що машина дуже добре себе зарекомендувала у роботі, адже конструкція 4-тактного двигуна дозволяє не додавати масла до дизель-палива. А от для локомотивів, які є на Львівській магістралі, на тонну дизеля потрібно 40 літрів мастила.
Аби про щедрість литовських колег знали не лише залізничники, але й пасажири та усі, хто зустрічає локомотив на сталевих шляхах нашої держави, Львівська магістраль прийняла рішення не перефарбовувати локомотив і залишити на його корпусі два державні прапори – український та литовський.
Нагадаємо, передача локомотива Львівській залізниці відбулася відповідно до Протоколу про технічну допомогу Україні, який 28 серпня 2015 року підписали Міністерство транспорту і комунікацій Литовської Республіки та Міністерство інфраструктури України. Договір дарування 16 жовтня у Литві підписали генеральний директор АТ «Литовські залізниці» Стасіс Дайлідкі, віце-міністр транспорту Литви Саулюса Гірдаускас, в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній та начальник Львівської залізниці Богдан Піх.
e-finance.com.ua