Головне управління ДФС у м. Києві інформує, що у суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (РРО), залишився місяць, щоб обладнати місця торгівлі касовими апаратами здатними створювати контрольну цифрову стрічку та забезпечувати подання електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків. Всі суб’єкти господарювання, які не встигли вивести з експлуатації касову техніку, що не відповідає подібним вимогам, мають до 1 січня 2016р встановити її сучасні аналоги, або доопрацювати до необхідних вимог наявні РРО.
Слід нагадати, що Державна фіскальна служба дозволила платникам податків, які придбали, зареєстрували та до 01.01.2015р. ввели в експлуатацію РРО, що створюють контрольну стрічку лише в друкованому вигляді, подавати до фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (Z – звіти). Перехідний період для доопрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків було встановлено тривалістю в 1 рік, тобто до 01.01.2016р.
Разом з тим з 01.01.2016р. відповідно до п. 5 ст. 17 р.V Закону України від 06.07.1995р. №265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено відповідальність у розмірі десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян – у разі якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій, або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на контрольній стрічці, створеній в електронній формі.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві