Процес розливу продукції включає, зокрема, розлив у пляшку, або іншу тару, передбачену законодавством, зовнішнє оформлення (наклейка етикетки, контретикетки, кольєретки) та маркування марками акцизного податку, сума акцизного податку на якій повинна відповідати діючій ставці на дату розливу продукції. Це стосується і вин колекційних, які за технологією певний час знаходяться на витримці (в бочках чи пляшках) і лише тоді можуть бути розлиті у пляшки іноземним виробником для подальшої реалізації та промарковані акцизними марками.
У разі зміни розміру ставки акцизного податку при ввезенні такої алкогольної продукції передбачено здійснення доплати акцизного податку, про що продавцем акцизних марок робиться відмітка в заявці-розрахунку для отримання марок акцизного податку.
Окрім того законодавча база, що регулює маркування алкогольних напоїв не передбачає, що дата розливу продукції повинна співпадати з датою випуску марки акцизного податку.
ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua