У січні-листопаді поточного року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби звернулися 8 904 заявника.
Більшість звернень стосувалась податкових питань. За 11 місяців поточного року з цього приводу на «Пульс» зателефонували 7 164 заявника, у той час як митної справи стосувалось 1 740 звернень.
Основними темами звернень залишаються проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 2 885 звернень, або 32,4 відс.
Також заявників цікавила організація роботи ДФС та її територіальних органів – 2 352 звернення, або 26,4 відс., та система електронного адміністрування ПДВ – 1 168 звернень, або 13,1 відс.
Затримка митного оформлення товарів та черги на митних постах і пунктах також залишаються актуальними проблемами, цих питань стосувалось 1 060 (11,9 відс.) та 314 (3,5 відс.) дзвінків відповідно. Корупційних дій стосувалось 217 звернень (2,4 відс).
Станом на 1 грудня 96 відс., або 8 545 звернень, були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.