Дбаючи про потреби клієнтів та для підвищення якості надання послуг поштового зв'язку Укрпошта з 2016 року впровадила власний єдиний контакт-центр та ввела в дію новий номер гарячої лінії – 0 800 300 545.
Відтепер за цим номером, який є безкоштовним з усіх стаціонарних телефонів в межах України, клієнти Укрпошти можуть дізнатися про місцезнаходження поштового відправлення, отримати консультацію кваліфікованого спеціаліста або висловити зауваження чи пропозиції до роботи підприємства.
Мета створення власного контакт-центру – покращення та пришвидшення комунікації з клієнтом як однієї зі складових якості надання послуг.
«Серед показників успішності Укрпошти як сервісного підприємства є насамперед задоволений клієнт, – відзначає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. – Якість підтримки клієнтів у процесі отримання будь-якої необхідної інформації про Укрпошту та її діяльність є важливим фактором якісного обслуговування. Введення в дію нового контакт-центру на підприємстві сприятиме суттєвому вдосконаленню сервісу обслуговування користувачів, а отже, підвищенню якості надання наших послуг».
Враховуючи різноманітність послуг Укрпошти, вдосконалення технологічних процесів, модернізацію ІТ-інфраструктури, розгортання нового програмного забезпечення, виведення на ринок нових продуктів, новий Call-центр дозволить задовольнити потреби клієнтів у якісному каналі для отримання в режимі реального часу будь-якої інформації про діяльність Укрпошти, вирішити різноманітні нестандартні ситуації, пов’язані з роботою підприємства.
Якщо у вас виникли питання щодо роботи Укрпошти або є пропозиції чи зауваження щодо надання послуг, звертайтеся за новим номером гарячої лінії – 0 800 300 545.
Вартість дзвінків з мобільних телефонів – за тарифами операторів.
Новий Call-центр Укрпошти працює щодня з 8:00 до 23:00, включаючи вихідні та святкові дні.
e-finance.com.ua