Роз’яснення з приводу того чи повинні суб’єкти господарювання на вимогу споживача, у разі втрати, відновляти розрахунковий або інший документ, який засвідчує інформацію стосовно дати продажу, найменування та ціни товару.
Вимоги до суб’єктів господарювання щодо відновлення розрахункових документів, які були втрачені споживачем(покупцем) Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР не передбачені.
Проте, можливо підтвердити інформацію проведеної розрахункової операції при перегляді контрольної стрічки відповідного реєстратора розрахункових операцій.
Згідно зі статтею 2 Закону № 265 встановлено, що контрольна стрічка — копії розрахункових документів послідовно сформованих реєстратором розрахункових операцій, що надруковані або створені в електронній формі таким реєстратором, а також копії фіскальних звітних чеків у разі створення контрольної стрічки в електронній формі.
Враховуючи вищенаведене, податківці радять покупцеві звернутися з відповідним зверненням до суб’єкта господарювання.