За інформацією дирекції із будівництва Бескидського тунелю, станом на сьогодні будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового двоколійного тунелю між Львівщиною та Закарпаттям. Цей показник на понад 90 метрів випереджає графіки проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів на добу.
Нагадаємо, поглиблювати тунель на 4,5 метри розпочали наприкінці січня 2016 року, після повного проходження верхньої колоти. Щодня будівельники проводять два вибухи. Після очищення повітря, на поверхню вивозять приблизно 260 кубічних метрів породи.
Оскільки пройдено більше третини нижнього уступу, до роботи підключились інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. «Зараз повністю готові 14 із 49 ніш та 4 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитись колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери», - зазначив начальник дирекції із будівництва Бескидського тунелю регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Микола Дідух.
Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу проектом передбачено прохід між новим та старим тунелями. За сучасними нормами будівництва він необхідний для пересування персоналу та можливої евакуації людей за надзвичайних ситуацій. Будівельники планують приступити до його спорудження вже із середини червня. Нині для його побудови формують окрему ланку працівників. Першим етапом такої роботи буде підсилення старого тунелю. А під час другого етапу будівельники механічним способом вибиратимуть породу на всій 30-метровій довжині проходу.
Водночас робота триває й на інших майданчиках. Зокрема, на західному порталі працівники Мукачівського будівельного управління вже змонтували три цистерни для пожежних резервуарів. Спорудили стінки навколо них, провели гідроізоляційні роботи. Тривають роботи із утеплення, щоб узимку вода не замерзала.
До робіт залучено й Самбірську колійну машинну станцію. Працівники підрозділу вкладають залізобетонні лотки для водовідведення. Після закінчення цієї роботи колійники відразу ж розпочнуть підготовку земляного полотна для облаштування першого етапу колійного розвитку.
Спорудження Бескидського тунелю триває із випередженням графіка
2016-06-17 11:58:02
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 21.11.2024
L'OPEP+ pourrait maintenir les restrictions sur la production pétrolière en raison de la faiblesse de la demande Розумний вибір — компоненти для вейпів від виробника Ford kündigte einen Stellenabbau von 14 % in Europa an: Ursachen und Folgen Die Weltbank wird der Ukraine 662 Millionen US-Dollar zur Unterstützung des Sozialschutzes zur Verfügung stellen Ukraine sets new records for frozen raspberry exports Іспанія як головний імпортер українського зерна: що варто врахувати Україні при експорті Ukraiński cukier drożeje: przyczyny i perspektywy na rok 2025 Le marché hypothécaire de l'Ukraine : où sont émis le plus grand nombre de prêts et comment fonctionne le programme eOsel Ukrzaliznytsia wird im Jahr 2025 4,4 Milliarden UAH für die Modernisierung von Personenkraftwagen erhalten |