Під час інспекційної поїздки керівного складу магістралі, що відбулася 10 серпня, виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник разом зі заступниками та начальниками служб перевірили роботу залізничного господарства на напрямку Львів–Бескид–Свалява–Мукачево–Королево–Солотвино.
Учасники об’їзду оглянули хід ремонтних робіт на станції Стрий, поспілкувалися з будівельниками у Бескидському тунелі, а також перевірили хід робіт на східному та західному порталах. Нагадаємо, станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів нижнього уступу тунелю. Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу. Загалом поїздка пройшла у напруженому ритмі, адже на шляху слідування було чимало зупинок, а в підсумку – низка слушних зауважень до організації роботи та порядку в залізничних підрозділах.
Вже традиційно основну увагу в ході об’їзду керівник магістралі зосередив на питаннях суворого дотримання вимог та інструкцій з охорони праці, перевірці знань персоналу підрозділів у цій важливій галузі, а також на культурі обслуговування пасажирів та виконанні фінансових показників у приміському сполученні. Крім того, чергових по станціях екзаменували на знання посадових обов’язків та порядку дій у нестандартних ситуаціях.
Окрему увагу приділили огляду станції Свалява. Таким чином керівництво відреагувало на скаргу місцевих мешканців щодо незадовільної організації роботи в підрозділі. Буквально з перших кроків територією станції стало зрозуміло, що скаржники таки мали рацію. Естетичний вигляд та прилегла територія станції не витримували жодної критики. «Порядок у будь-якому підрозділі починається із робочого місця працівника, – наголосив в.о. начальника регіональної філії Іван Груник. — Даю доручення виправити ситуацію до кінця поточного місяця. Якщо і це не допоможе, буду змушений прийняти відповідне кадрове рішення».
Під час об’їзду керівний склад філії відвідав об’єкти у Королево, де продовжують відновлювальні роботи після нещодавнього аномального граду. Залізничні споруди, приміщення депо, станцій, цехів уже практично відновлено, однак, частина робіт ще попереду. Під час спілкування з працівниками моторвагонного депо Королево Іван Груник вкотре наголосив колективові, що вимоги до ремонту рухомого складу будуть лише зростати, а випускати у рейси поїзди з дефектами категорично заборонено. «Системи автоматичного відкривання дверей, міжвагонні двері, вікна, лавки, туалети і так далі – усе має бути зремонтоване і в робочому стані, — вкотре повторив керівник. — Про охайність, культуру обслуговування, дотримання чистоти у вагоні я невтомно нагадую кожного дня».
На станції Солотвино очільник філії особисто поцікавився рівнем сервісу та комформу у поїзді №601/602 Львів–Солотвино та клопотами кінцевої станції цього сполучення. Інспекційна група оглянула станцію та поспілкувалася з її працівниками. Попри труднощі очевидними є зусилля невеликого колективу станції, який намагається компенсувати невиразний вигляд навколишньої інфраструктури порядком та культурою обслуговування пасажирів. До слова, останнє теж дається місцевим залізничникам нелегко. Начальник станції Федір Ягнюк доповів керівнику регіональної філії про численні нарікання туристів та місцевих мешканців із приводу хронічного дефіциту квитків на пасажирський поїзд зі Солотвина. Квитковий касир Людмила Чоголі з цього приводу зазначила, що переважну більшість квитків на солотвинський поїзд у системі продажу “Експрес” через мережу Інтернет замовляють пасажири обласного Ужгорода. Тож, за розрахунками начальника станції Солотвино, для задоволення потреби місцевих пасажирів необхідно додати до складу потяга бодай три вагони.
Реагуючи на аргументи залізничників, керівник магістралі зобов’язав відповідні служби вивчити можливість збільшення кількості вагонів у складі поїзда Львів–Солотвино. Крім того, Іван Груник дав доручення включити у план роботи з капітального ремонту на наступний рік станційну будівлю в Солотвино, адже кількість туристів, що відвідує цей куточок Закарпаття, постійно зростає.
Оскільки частина робочого виїзду відбувалася уже в темну пору доби, керівництво мало змогу проінспектувати й освітлення станцій, платформ та загалом території. Цьогоріч магістраль закупила достатню кількість різних ламп та плафонів, аби забезпечити належне освітлення, якого вимагають правила з охорони праці. Роботи з заміни та встановлення пристроїв освітлення тривають.
Львівська залізниця розглядає можливість збільшення вагонів у поїзді Львів-Солотвино
2016-08-11 13:56:31
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 21.11.2024
L'OPEP+ pourrait maintenir les restrictions sur la production pétrolière en raison de la faiblesse de la demande Розумний вибір — компоненти для вейпів від виробника Ford kündigte einen Stellenabbau von 14 % in Europa an: Ursachen und Folgen Die Weltbank wird der Ukraine 662 Millionen US-Dollar zur Unterstützung des Sozialschutzes zur Verfügung stellen Ukraine sets new records for frozen raspberry exports Іспанія як головний імпортер українського зерна: що варто врахувати Україні при експорті Ukraiński cukier drożeje: przyczyny i perspektywy na rok 2025 Le marché hypothécaire de l'Ukraine : où sont émis le plus grand nombre de prêts et comment fonctionne le programme eOsel Ukrzaliznytsia wird im Jahr 2025 4,4 Milliarden UAH für die Modernisierung von Personenkraftwagen erhalten |