• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Львівська залізниця розглядає можливість збільшення вагонів у поїзді Львів-Солотвино
    2016-08-11 13:56:31

    Під час інспекційної поїздки керівного складу магістралі, що відбулася 10 серпня, виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник разом зі заступниками та начальниками служб перевірили роботу залізничного господарства на напрямку Львів–Бескид–Свалява–Мукачево–Королево–Солотвино.
    Учасники об’їзду оглянули хід ремонтних робіт на станції Стрий, поспілкувалися з будівельниками у Бескидському тунелі, а також перевірили хід робіт на східному та західному порталах. Нагадаємо, станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів нижнього уступу тунелю. Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу. Загалом поїздка пройшла у напруженому ритмі, адже на шляху слідування було чимало зупинок, а в підсумку – низка слушних зауважень до організації роботи та порядку в залізничних підрозділах.
    Вже традиційно основну увагу в ході об’їзду керівник магістралі зосередив на питаннях суворого дотримання вимог та інструкцій з охорони праці, перевірці знань персоналу підрозділів у цій важливій галузі, а також на культурі обслуговування пасажирів та виконанні фінансових показників у приміському сполученні. Крім того, чергових по станціях екзаменували на знання посадових обов’язків та порядку дій у нестандартних ситуаціях.
    Окрему увагу приділили огляду станції Свалява. Таким чином керівництво відреагувало на скаргу місцевих мешканців щодо незадовільної організації роботи в підрозділі. Буквально з перших кроків територією станції стало зрозуміло, що скаржники таки мали рацію. Естетичний вигляд та прилегла територія станції не витримували жодної критики. «Порядок у будь-якому підрозділі починається із робочого місця працівника, – наголосив в.о. начальника регіональної філії Іван Груник. — Даю доручення виправити ситуацію до кінця поточного місяця. Якщо і це не допоможе, буду змушений прийняти відповідне кадрове рішення».
    Під час об’їзду керівний склад філії відвідав об’єкти у Королево, де продовжують відновлювальні роботи після нещодавнього аномального граду. Залізничні споруди, приміщення депо, станцій, цехів уже практично відновлено, однак, частина робіт ще попереду. Під час спілкування з працівниками моторвагонного депо Королево Іван Груник вкотре наголосив колективові, що вимоги до ремонту рухомого складу будуть лише зростати, а випускати у рейси поїзди з дефектами категорично заборонено. «Системи автоматичного відкривання дверей, міжвагонні двері, вікна, лавки, туалети і так далі – усе має бути зремонтоване і в робочому стані, — вкотре повторив керівник. — Про охайність, культуру обслуговування, дотримання чистоти у вагоні я невтомно нагадую кожного дня».
    На станції Солотвино очільник філії особисто поцікавився рівнем сервісу та комформу у поїзді №601/602 Львів–Солотвино та клопотами кінцевої станції цього сполучення. Інспекційна група оглянула станцію та поспілкувалася з її працівниками. Попри труднощі очевидними є зусилля невеликого колективу станції, який намагається компенсувати невиразний вигляд навколишньої інфраструктури порядком та культурою обслуговування пасажирів. До слова, останнє теж дається місцевим залізничникам нелегко. Начальник станції Федір Ягнюк доповів керівнику регіональної філії про численні нарікання туристів та місцевих мешканців із приводу хронічного дефіциту квитків на пасажирський поїзд зі Солотвина. Квитковий касир Людмила Чоголі з цього приводу зазначила, що переважну більшість квитків на солотвинський поїзд у системі продажу “Експрес” через мережу Інтернет замовляють пасажири обласного Ужгорода. Тож, за розрахунками начальника станції Солотвино, для задоволення потреби місцевих пасажирів необхідно додати до складу потяга бодай три вагони.
    Реагуючи на аргументи залізничників, керівник магістралі зобов’язав відповідні служби вивчити можливість збільшення кількості вагонів у складі поїзда Львів–Солотвино. Крім того, Іван Груник дав доручення включити у план роботи з капітального ремонту на наступний рік станційну будівлю в Солотвино, адже кількість туристів, що відвідує цей куточок Закарпаття, постійно зростає.
    Оскільки частина робочого виїзду відбувалася уже в темну пору доби, керівництво мало змогу проінспектувати й освітлення станцій, платформ та загалом території. Цьогоріч магістраль закупила достатню кількість різних ламп та плафонів, аби забезпечити належне освітлення, якого вимагають правила з охорони праці. Роботи з заміни та встановлення пристроїв освітлення тривають.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.