У той час, коли Україна фактично знаходиться у стані війни проти російської агресії та гостро потребує розвитку оборонного комплексу, на металобрухт намагаються здати ПАТ «Дрогобицький завод автокранів», який має оборонне значення.
На теренах України це єдине підпримство, що виробляє цілий ряд автомобільних кранів, відомих під назвою «СИЛАЧ», а також баштові крани швидкого монтування КБА-201 «ФОРТІС», крани-маніпулятори, гідроциліндри, запасні частини, різні види металоконструкцій.
«ДЗАК» має унікальний високотехнологічний комплекс обладнання, що дає можливість працювати й на оборонку країни - виробляти спеціалізовані крани, відновлюватий військову техніку, в чому є велика потреба армії.
До того ж завод є найбільшим машинобудівним підприємством у західній Україні, бюджетоутворюючою компанією, яка може забезпечити робочими місцями 2000 чоловік, чого гостро потребує регіон.
З 2015 року ПАТ «ДЗАК» знаходиться у процедурі банкрутства у рамках справи №914/1542/15. 19 вересня 2016 року Львівський апеляційний господарський суд припинив це провадження, а ухвалу про порушення провадження скасував як незаконну. Під час розгляду справи встановлено відсутність у ініціюючого кредитора жодних грошових вимог до товариства на момент порушення провадження. В матеріалах справи наявні докази того, що цілий ряд кредиторів отримали розрахунок за їхніми вимогами, однак суд першої інстанції такі докази залишив поза увагою.
Проте за скаргою ліквідатора Кмити Р.І., а також російського банку ПАТ «ВТБ Банк» 25 жовтня о 10:20 Вищий господарський суд України має розглянути законність цього рішення. Велике занепоєння викликає той факт, що ВГСУ вже задовільнив заяву ліквідатора про зупинення рішення Львівського апеляційного господарського суду. Й призначив розгляд справи у неймовірно стислі сроки. Є підстави вважати, що колегія суду на чолі з Катеринчук Л.Й. є заангажованою та має упереджене ставлення до розгляду справи.
Тим часом робітники «ДЗАК» стверджують, що контроль над заводом під час незаконного банкрутства здійснювали місцеві князьки, близькі до ліквідатора Кмити Р.І., які мають на меті порізати високотехнологічне обладнання заводу на металобрухт. Таким чином підприємство вже втратило 15 великогабаритних верстатів, унікальне обладнання, конструкторську документацію, за фактом чого Національною поліціює відкрите кримінальне провадження №12016140110001154.
Зараз на підприємстві працюють 400 робітників, заборгованість з заробітної плати складає понад 25 млн грн. Керівництво стверджує, що «ДЗАК» переживає важкі часи, проте завод може піднятися з колін, адже продукція має великий попит як на внутрішньому, так й зовнішньому ринках.
Народний депутат України Юрій Береза висловлює свою солідарність з трудовим колективом та вважає, що процедура банкрутства не може грунтуватися на фіктивних та неіснуючих зобов’язаннях. А велике підприємство з оборонним потенціалом не може бути розпиляне на металобрухт, тому що так хочуть деякі місцеві угрупування.
Тому 25 жовтня о 10:20 Юрій Береза захищатиме інтереси підприємства на засіданні Вищого господарського суду України й вже направив депутатське звернення до голови ВГСУ з проханням забезпечити дотримання конституційного принципу верховенства права шляхом неупередженого розгляду даної справи.
Також сторона захисту клопотатиме про збільшення колегії суддів з 3 до 5 членів.
Під час засідання під стінами суду відбуватиметься акція протесту працівників заводу, які хочуть зберегти мало не єдине бюджетоутврююче підприємство у Дробичі та свої робочі місця.
Запрошуємо засоби масової інформації долучитися до висвітлення цієї події.
Судове засідання відбудеться о 10:20 за адресою: вул. Олександра Копиленка, 6, м. Київ (Вищий господарський суд України).
Завод оборонного значення хочуть порізати на металобрухт
2016-10-25 11:37:54
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 21.11.2024
L'OPEP+ pourrait maintenir les restrictions sur la production pétrolière en raison de la faiblesse de la demande Розумний вибір — компоненти для вейпів від виробника Ford kündigte einen Stellenabbau von 14 % in Europa an: Ursachen und Folgen Die Weltbank wird der Ukraine 662 Millionen US-Dollar zur Unterstützung des Sozialschutzes zur Verfügung stellen Ukraine sets new records for frozen raspberry exports Іспанія як головний імпортер українського зерна: що варто врахувати Україні при експорті Ukraiński cukier drożeje: przyczyny i perspektywy na rok 2025 Le marché hypothécaire de l'Ukraine : où sont émis le plus grand nombre de prêts et comment fonctionne le programme eOsel Ukrzaliznytsia wird im Jahr 2025 4,4 Milliarden UAH für die Modernisierung von Personenkraftwagen erhalten |