Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему якісного обслуговування платників податків. Важливим моментом в діяльності кожного платника податків є своєчасне, швидке і якісне отримання адміністративних послуг.
З початку 2016 року фіскальною службою Донецької області надано понад 152,6 тис. адміністративних послуг, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 5457 послуг або на 3,7%.
У листопаді поточного року зафіксовано більше 109 тис. звернень представників бізнесу та громадян за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платникам надано понад 16,5 тис. адміністративних послуг, у т.ч. у центрах обслуговування платників – майже 15,5 тис. послуг.
Найбільшим попитом, як і в попередніх періодах користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (60,5%). У листопаді поточного року громадяни отримали майже 10 тисяч таких карток.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання є послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1190 (7,2%), перереєстрації установи (організації) в Реєстрі неприбуткових установ та організацій – 1026 (6,2%), надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 874 (5,3%), реєстрації платника єдиного податку – 638 (3,9%), реєстрації книги обліку доходів обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 599 (3,6%).
Зокрема, Головним управлінням ДФС у Донецькій області у листопаді 2016 року надано 895 адмінпослуг: видано 837 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 466 і 371 ліцензій відповідно, крім того, 1 дублікат ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями), видано 57 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.
У листопаді поточного року у добровільному анкетуванні щодо діяльності центрів обслуговування платників області узяли участь 133 респонденти, які високо оцінили своєчасне та якісне надання сервісного обслуговування.