• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алли Свірської на тему «Перевага подання звітності в електронному вигляді»
    Опубликовано: 2020-03-25 14:53:31

    Днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Перевага подання звітності в електронному вигляді».
    На питання платників відповіла начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Свірська.

    Питання 1. Які переваги подання податкової звітності в електронному вигляді?
    Відповідь: Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:
    - економію робочого часу;
    - немає необхідності відвідувати податкову інспекцію;
    - економію власних коштів на придбання звітних документів;
    - оперативне оновлення версій документів звітності;
    - гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
    - звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
    - підтвердження доставки звітності (податковий орган надсилає квитанції про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв’язку);
    - конфіденційність інформації;
    - суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;
    - можливість проведення звірки щодо платежів та відстеження наявності податкового боргу в електронному вигляді.

    Питання 2. Яким чином платник податків набуває статусу суб’єкта електронного документообігу?
    Відповідь: Для набрання статусу суб’єкта електронного документообігу та користування сервісами електронного кабінету, платнику податків необхідно:
    - отримати кваліфікований електронний підпис у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та інших установах;
    - зареєструватися користувачем електронного кабінету, розміщеного на сайті ДПС України, за допомогою отриманого кваліфікованого електронного підпису;
    - надіслати засобами електронного зв’язку Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів;
    - після отримання підтвердження про приєднання до системи електронного документообігу – платник податків набуває статусу суб’єкта електронного документообігу та має можливість користуватися сервісами електронного кабінету.

    Питання 3. Де можливо отримати кваліфікований електронний підпис?
    Відповідь: Отримати кваліфікований електронний підпис можливо у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та інших установах.
    На теперішній час отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи у Дніпропетровській області можливо у наступних пунктах Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС:
    - м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 95а (Лівобережна ДПІ);
    - м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 25 (Шевченківська ДПІ);
    - м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд. 42 (Криворізька північна ДПІ).

    Питання 4. Які умови та режим роботи сервісу «Електронний кабінет»?
    Відповідь: Хочу звернути увагу на функціонування сервісу «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua/), яким можливо скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв, сервіс працює безкоштовно.

    Питання 5. Що є підтвердженням про прийняття або відмову у прийнятті електронного документу?
    Відповідь: Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача електронного документа та автора квитанції).

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.