Компанія Ford і Університет Пердью запатентували нову технологію зарядки, яка дозволить електромобілям «заправлятися» так само швидко, як бензиновим і дизельним машинам.
Про це повідомляє прес-служба Ford.
Одним з найбільших недоліків електромобілів в очах звичайного споживача є низька швидкість зарядки їх батарей, часом досягає восьми і більше годин. Більшість же людей хотіли б, щоб їх електрокар «заправлявся» так само швидко, як і автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння.
Обмежуючим фактором при підвищенні швидкості зарядки є тепло, що виділяється і перегрів зарядного кабелю, оскільки через нього протікає занадто великий струм.
«Сьогодні зарядні пристрої обмежені в швидкості зарядки акумулятора електромобіля через небезпеку перегріву. Для більш швидкої зарядки потрібно, щоб через зарядний кабель проходив більший струм, — пояснює топ-менеджер підрозділу Ford Research and Advanced Engineering Майкл Дегнер. — Чим вище сила струму, тим більша кількість тепла необхідно відвести для збереження працездатності кабелю».
Тому фахівці Ford і вчені Університету Пердью зі штату Індіана (США) при розробці нової технології зосередилися саме на відведенні теплової енергії. У розробленому ними спеціальному зарядному кабелі використовується унікальний процес рідинного охолодження, що дозволяє передавати великі струми в транспортні засоби, тим самим знижуючи ризик перегріву і забезпечуючи більш високу швидкість зарядки.
За словами професора Університету Пердью Іссама Мудавара, інноваційні зарядні кабелі зможуть витримувати силу струму в 2400 ампер, що приблизно в чотири рази перевищує сучасний максимум. Час зарядки за рахунок цього можна буде скоротити приблизно до п’яти хвилин, що можна порівняти з заправкою бензином звичайного автомобіля.
Планується протягом найближчих двох років випробування прототипу зарядного кабелю. В першу чергу нова технологія буде впроваджуватися для таких енергоємних моделях як пікап F-150 Lightning, кросовер Mustang Mach-E і вантажний фургон E-Transit.
Инф. finance.ua
e-finance.com.ua