Напівпровідникова криза, що вразила автомобільну галузь цього року, показала, наскільки важливі для сучасного автопрому електронні компоненти. У міру розвитку автопілота і електрифікації транспорту потреба галузі в напівпровідникових виробах буде тільки зростати. За деякими прогнозами, до 2026 року обороти сегмента зростуть до $74 млрд.
Для порівняння, як вважають аналітики IHS Markit, за підсумками поточного року обороти ринку напівпровідникових компонентів для транспортних засобів досягнуть $45 млрд. Іншими словами, через п’ять років ємність ринку в грошовому вираженні збільшиться на 64%.
Як пояснює ресурс Business Korea, поточна криза підштовхнула багатьох автогігантів самостійно зайнятися питанням розробки і виробництва електронних компонентів. General Motors співпрацює в цій сфері з Qualcomm, TSMC і NXP, а Ford Motor уклала угоду з GlobalFoundries і зробила авансовий платіж, який дозволить останній розвивати профільні виробничі підприємства з випуску чипів для замовників.
Корейський конгломерат Hyundai Motor в розробці чипів для власних потреб покладається на сили профільного підрозділу Hyundai Mobis. Інші корейські компанії теж збільшують активність на автомобільному напрямку. LG Electronics зайнялася розробкою спеціалізованих мікроконтролерів. Samsung Electronics не тільки постачає автопром своїми твердотільними накопичувачами і мікросхемами пам’яті, але і недавно розробила спеціалізовані компоненти для зв’язку з мережами 5G і управління електроживленням.
Инф. finance.ua
e-finance.com.ua