Meta вивчає можливість створення платних функцій для Facebook, Instagram і WhatsApp, повідомляє The Verge, посилаючись на внутрішній документ компанії, який отримали працівники минулого тижня. Для цієї мети Meta створила окремий підрозділ.
Підрозділ було створено після того, як рекламний бізнес Meta серйозно постраждав через зміни Apple у відстеженні реклами на iOS і значне зниження витрат на цифрову рекламу. Групу під назвою "Новий досвід монетизації" очолить Пратіті Райчоудхурі, яка раніше була керівницею дослідницького відділу Meta.
В інтерв’ю The Verge віцепрезидент Meta з монетизації Джон Хегеман сказав, що компанія все ще прагне розвивати свій рекламний бізнес і не планує впровадити плату за вимкнення реклами у застосунках. Хегеман відмовився уточнити, які саме функції стануть платними.
На думку Хегемана, платні функції не принесуть багато доходу, але це може змінитися у перспективі пʼяти років.
Зараз адміністратори груп Facebook уже можуть стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а WhatsApp стягує плату з певних компаній за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам. В Instagram також нещодавно оголосили про плани дати можливість стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту.
Лев Шевченко
e-finance.com.ua