Google зіткнувся із судовим позовом на 25 млрд євро у Великій Британії та ЄС, в якому технологічна компанія звинувачується в антиконкурентній поведінці на ринку цифрової реклами. Про це повідомляє The Guardian.
Google зіткнувся із судовим позовом на 25 млрд євро у Великій Британії та ЄС, в якому технологічна компанія звинувачується в антиконкурентній поведінці на ринку цифрової реклами.
Подробиці
Компанія Google, яка є ключовим гравцем на ринку онлайн-реклами, звинувачується у зловживанні своєю владою на ринку рекламних технологій, який координує продаж місця для онлайн-реклами між видавцями та рекламодавцями.
«Видавці, у тому числі місцеві та національні засоби масової інформації, які відіграють життєво важливу роль у нашому суспільстві, вже давно страждають від антиконкурентної поведінки Google», — сказав Демієн Герадин з бельгійської юридичної фірми Geradin Partners, яка займається справою ЄС.
Він заявив, що настав час, щоб Google визнала свою відповідальність і відшкодувала збитки, завдані цій важливій галузі.
«От чому сьогодні ми оголошуємо про ці дії у двох юрисдикціях, щоб отримати компенсацію для видавців з ЄС та Великобританії», — заявив Герадін.
Британська юридична фірма Humphries Kerstetter планує передати справу до Апеляційного суду з питань конкуренції протягом наступного місяця, хоча на завершення процесу можуть піти роки. Британський орган з нагляду за конкуренцією вивчає вплив Google на ринку технологій цифрової реклами.
Тобі Старр, партнер Humphries Kerstetter, сказав, що позов, спрямований на відшкодування доходів від реклами, втрачених через нібито антиконкурентну поведінку Google протягом кількох років, буде спрямований не лише на отримання вигоди від сайтів новин.
«Ця важлива заява представлятиме клас жертв антиконкурентної поведінки Google у галузі рекламних технологій, які разом втратили близько 7 мільярдів фунтів стерлінгів. Це включає новинні веб-сайти по всій країні з великою щоденною аудиторією, а також тисячі власників малого бізнесу, які залежать від доходів від реклами, будь то їх веб-сайт про рибалку, блог про їжу, футбольний журнал для фанатів або інший онлайн-контент, на створення якого вони витратили час», — зазначив Старр.
Інф. minfin.com.ua
e-finance.com.ua