Корпорація Mars вирішила тимчасово відмовитися від використання "живих" драже у рекламі M&M’s. Про це вона повідомила на сторінці бренду у Twitter.
"Торік ми внесли деякі зміни до наших улюблених персонажів. Ми не були впевнені, що хтось навіть помітить це. І ми точно не думали, що це поламає інтернет. Зараз ми розуміємо – навіть взуття цукерок може роз'єднувати людей", – йдеться в заяві бренду.
У січні 2022 року компанія презентувала оновлені образи драже.
Руки та ноги героїв перефарбували в нейтральний білий колір, їм змінили взуття. Найбільші візуальні новації торкнулися жіночих персонажів, які стали менш сексуалізованими. Зеленій M&M’s, зокрема, вкоротили ноги та вдягнули на ноги кросівки замість чоботів на підборах.
Зміни викликали різку критику як з боку феміністичних організацій, так і з боку ультраправих консерваторів. На Washington Post вийшла колонка під назвою "Зміни M&M’s не прогресивні. Поверніть Зеленій її чоботи", а петиція з вимогою повернути "сексуальну" Зелену M&M’s на сайті Change.org набрала понад 20 000 підписів.
У вересні 2022 року бренд представив нового персонажа – Фіолетову M&M’s, що викликало нову порцію критики з боку консервативної аудиторії. Зокрема, телеведучий Fox News Такер Карслон назвав її великою і товстою.
Тепер замість "живих" драже обличчям M&M’s стане комедіантка та акторка Мая Рудольф.
Андрій Водяний
e-finance.com.ua