Працівники "Укрзалізниці" успішно знаходять та повертають власникам 68% речей, які загублені пасажирами у поїздах під час мандрівок. За перше півріччя поточного року пасажири звернулись до контактного центру компанії 4880 разів із проханням відшукати загублені предмети.
У представників державної компанії виокремилися кілька незвичайних випадків, коли було знайдено забутий автомобільний номерний знак, церковну шапку, дитячий горщик, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, а також чорний підрясник із пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.
Проте в "Укрзалізниці" зазначають, що найчастіше пасажири забувають більш загальновживані речі, такі як гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси різних розмірів та кольорів, а також ключі.
Під час завершення подорожі та виходу з поїзда рекомендується пасажирам перевірити та перерахувати всі свої речі, включаючи обручки, горщики та капи, які можуть бути випадково залишені в поїзді.
Тим, хто все ж загубив якийсь важливий предмет у поїзді, радять описати його відповідною формою на офіційному сайті компанії, звернутися до контактного центру "Укрзалізниці" за номером телефону 0-800-503-111, залишити повідомлення через форму зворотного зв'язку вУкрзалізниці або зв'язатися з ними через Apple Messages, Telegram, Viber або Facebook Messenger.
e-finance.com.ua