Нічні розпродажі в Києві набирають обертів. Тепер у столиці за північ можна купити не тільки продукти і одяг під час "ночей знижок" у торгових центрах, але й меблі, музичні інструменти, техніку і навіть автомобільні шини.
Нещодавно у торговому центрі на Троєщині пройшов перший в Україні нічний розпродаж меблів. Після півночі покупцям пообіцяли знижки до 70%. Покупниця Ірина Карпенко на цьому розпродажі придбала диван.
"Я давно на нього дивилася, але мені здавалося, що дорого. Лінь було вночі йти, але заради такої речі зважилася. Знижка 50%! А ось моя подруга так нічого і не купила - їй хотілося спати, і вона ніяк не могла визначитися", - розповіла вона.
А у музичному магазині на Бессарабці вночі торгували музичними інструментами.
"Народу було багато, тому що на деякі товари знижки до 80%, а розбирали в основному гітари. На що саме будуть знижки, заздалегідь не говорили, зробили це несподівано. Люди просто проходили повз і бачили, що у нас - нічний розпродаж", - розповів продавець.
В одному з київських магазинів техніки нічні розпродажі влаштували після пропозиції покупців.
"Самі покупці запропонували ідею торгувати уночі зі знижками. Зараз влаштовуємо таке раз на місяць. Люди, в основному, беруть планшети, дзеркальні фотоапарати та плеєри", - розповіла директор з маркетингу магазину Олеся Дроненко.
Як виявилося, ночами в Києві продають навіть автомобільні шини.
"Одна зі столичних автомобільних фірм продавала 200 видів шин з хорошою знижкою з дев'ятої вечора до двох годин ночі. Я спеціально поїхав, там навіть черга була, але далеко не на весь товар ціни скинули", - повідомив таксист Микола.
Однак експерти радять покупцям попередньо все ж порівнювати нічні "знижкові" ціни з денними. Адже може виявитися, що магазин вчиняє не дуже чесно, пропонуючи людям не такі вже й великі знижки.
"Насправді, зараз сильно впали продажі, і, щоб хоч якось їх стимулювати, торгівці застосовують нові методи просування. Реклама і знижки вже не дуже працюють. А тут навіть створюється ажіотаж - за короткий термін можна придбати речі дешевше. Але покупцям варто було б все ж звіряти денні ціни з нічними, а то ж магазини і схитрувати можуть", - порадив аналітик компанії "МПП-консалтинг" Павло Мельник.
e-finance.com.ua