У січні – травні 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів „Пульс” зателефонували 122 заявники, що перебувають на обліку у ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.
Вже традиційно питання з податкової тематики залишаються найбільш актуальними на телефонній лінії «Пульс».
Серед даних звернень на першому місці залишаються питання, що стосуються подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 62 звернення, або 50,8 %.
Питання з організації роботи органів Міндоходів у даному періоді становили – 45, або 36,8 % усіх звернень, роботи Центрів обслуговування платників – 5 звернень чи 4,1 %.
За п’ять місяців поточного року з приводу реєстрації платником ПДВ надійшло 9 дзвінків, або 7,4 % загальної кількості звернень.
Одного заявника цікавило питання перевірки суб’єкта господарювання, що склало 0,8 % заявників.
З приводу корупційних дій за три місяці поточного року на сервіс „Пульс” від платників Шевченківського району звернення не надходили.
Станом на 17 червня 100 % звернень були опрацьовані, а заявники повідомлені про результати розгляду.
Нагадаємо, що завдяки інтерактивному сервісу „Пульс” платники податків, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Лінія для звернень (044) 284-00-07 працює цілодобово.
e-finance.com.ua