Аби проінформувати платників про послуги, які надаються в Центрі обслуговування платників, днями в ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбулася прес-конференція заступника начальника ДПІ Олега Чечеля для представників засобів масової інформації. А саме: журналіста газети «Справжня Бухгалтерська Газета» та журналіста інтернет-сторінки РДА Солом’янського району столиці.
Заступник начальника відмітив, що основне завдання, яке виконує ЦОП - це, перш за все, створення комфортних умов для платників з метою забезпечення ними повної і своєчасної сплати до бюджету податків і зборів.
Олег Сергійович розповів журналістам про здобуті напрацювання Центру обслуговування платників за 7 місяців поточного року. Зі слів заступника платникам податків надано 217 786 послуг (які включають: інформативно-консультаційні, прийом вхідної кореспонденції, послуг ЕЦП) та 42 520 усних консультацій, з напрямків податкового законодавства, організації та провадження підприємницької діяльності, адміністрування єдиного соціального внеску.
Продовжуючи розмову Олег Чечель зазначив, що у Центрі платники безкоштовно отримують бланки заяв та податкових декларацій, користуються послугами з ламінування та ксерокопіювання документів. Також постійно проводиться електронне анкетування за допомогою електронної книги та письмове анкетування.
В режимі питання-відповіді Олег Сергійович відповідав на питання представників мас-медіа відносно роботи Центру обслуговування платників.
На завершення зустрічі заступник начальника запевнив присутніх у важливості роботи ЦОП для сучасних умов ведення бізнесу, відзначив оперативність надання послуг і консультацій при зміні законодавства і лаконічність доведення її до платників, це все зосереджено в Центрі обслуговування платників.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua