У січні - липні 2014 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 69 письмових звернень громадян, заяв – 68 (98,6%); скарг - 1 (1,4%). Скарга надійшла на недоліки в роботі ДПІ з питання приймання податкової звітності.
Питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні - липні 2014 р. стосувались: інформування про ухилення від сплати податків – 30 звернень; контрольно-перевірочної роботи – 16 звернень; реєстрація та облік платників податків – 6 звернень, реєстраційні номери облікових карток платників податків – 4 звернення.
За відповідний період 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інші.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ Міндоходів у м.Києві у розділі ДПІ.
У січні – липні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 7 семінарів для працівників інших структурних підрозділів, на яких розглядались основні вимоги до розгляду запитів, висвітлювались характерні порушення при наданні відповідей громадянам.
З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 3 „гарячі” телефонні лінії з питань звернень громадян.
У січні - липні 2014 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 10 звернень, на які у найкоротший термін було надано відповідь запитувачам.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua