На сьогоднішній день більшість підприємців успішно перейшли на електронне звітування і оцінили очевидні його переваги. Все ж у певної частини платників виникають деякі запитання з даної тематики.
Нагадуємо, для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі «on-line» платнику податків необхідно:
отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС, філії якого знаходяться в кожній податковій інспекції м. Києва.;
завантажити з сайта Акредитованого центру сертифікації ключів програмне забезпечення – „Програмний комплекс користувача ЦСК”. Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування,.
авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
Для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою – підприємцем потрібні наступні документи, а саме:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи, фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;
- копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом (в разі , якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду – копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків підписувача (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО, у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду , копія облікової картки платника податків не подається).
Також мешканці Солом’янського району для отримання електронного ключа можуть завітати до Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6, Акредитований центр сертифікації електронних ключів.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua