Таку думку озвучив комерційний директор Національної служби доставки «Інтайм» Віталій Валянський під час практикуму «Логістика в автомобільній галузі» в рамках традиційної виставки «SIA-АвтоТехСервис 2015».
Таку тенденцію він пояснив значним падінням кількісних показників продажу нових автомобілів на первинному ринку.
В країні економічний спад і автомобільний ринок, як і будь-який інший, відчуває вплив рецесії. У другий половині 2014, та в першій половині 2015 року у порівнянні з показниками продажів нових автомобілей у 2013 році цей показник впав у 15 – 20 разів. - Відповідно, українці змушені сьогодні послуговуватися транспортними засобами, які були у використанні.
Логічно, що авто, які перебувають в експлуатації більше 2-3 років, потребують заміни деяких деталей. Дуже часто автозапчастини до певної марки машини можна знайти в іншому місті, або навіть в іншій країні. Звідси – необхідність транспортування, яке забезпечують служби доставки.
Упродовж останніх 10-12 місяців показник кількості перевезень автозапчастин збільшився на 15-20%. Сьогодні фактично кожен п’ятий корпоративний клієнт нашої компанії – представник авторинку. І ми прогнозуємо подальший ріст цих показників, - наголошує комерційний директор ІнТайм.
Нагадаємо, «SIA-АвтоТехСервис 2015» - єдина в Україні B2B виставка для ринку автосервісу та після продажного обслуговування.
e-finance.com.ua