Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.
Протягом січня-травня 2015 року до ДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, які обліковуються за категорією заяв, скарги не надходили.
Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – травні 2015р. стосувались:
- інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень;
- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;
- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;
- реєстраційні номери облікових карток платників податків – звернення.
стосовно проведення перевірки – 2 звернення.
Фізичні особи, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.
У січні – травні 2015 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 3 звернення, зокрема, щодо отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а також щодо отримання квитанції № 2 по електронній звітності, відповідь запитувачам було надано у найкоротший термін.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні - травні 2015 року звернулися 5 громадян.
З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 4 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.
Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua