Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі за текстом – РРО) суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника податків.
Разом з тим, суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.
Порядок подачі заявок та перелік документів, які необхідно подавати для реєстрації РРО, строки реєстрації, визначені в Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417. Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом 3-х робочих днів.
Нагадуємо, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (далі за текстом - СГ) подає до органу ДФС:
- заяву про реєстрацію РРО за формою №1-РРО (далі – реєстраційна заява);
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору СГ з центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua