Саме стільки платників податків області звернулись на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» впродовж січня - липня 2015 року, що на 21 відсоток більше відповідного періоду минулого року.
Як зазначають фахівці ГУ ДФС у Дніпропетровській області, понад 59% із них або 238 звернень стосувались подання звітності в електронному вигляді. Із роботою органів ДФС та системи електронного адміністрування ПДВ були пов’язані 92 та 28 звернень відповідно. У 20 зверненнях піднімалось питання перевірок суб’єктів господарювання. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 4 звернення.
Усі звернення жителів Дніпропетровської області були розглянуті, а відповіді на них надані вчасно.
Нагадаємо, що оперативно вирішити питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.