Відокремлені смуги громадського транспорту не відповідають європейським стандартам і запроваджені скоріш для проформи, а не для ефективного вирішення транспортних питань столиці. Про це заявив екс-заступник міністра інфраструктури, «укропівець» Олександр Кава.
«Відсутність ефекту від запровадження відокремлених смуг для громадського транспорту - це яскравий приклад формалізму чиновників», - заявив Олександр Кава. «В Європі більш відповідально підходять до цього питання. Перш ніж запустити відокремлені смуги, аналізують на які години припадає максимальне навантаження, щоб штучно не скорочувати пропускну здатність доріг в інший час», - наголошує експерт.
На думку експерта постійна заборона в'їзду на відокремлені смуги стимулює нігілізм. «Немає сенсу в відокремлених смугах для громадського транспорту по вихідних днях та у нічний час, коли він взагалі не курсує», - пояснив Олександр Кава.
«Недостатньо намалювати смугу, необхідно проводити реорганізацію руху на перехрестях та встановлювати світлофори із режимом пріоритету для громадського транспорту, щоб він мав змогу безперешкодно і швидко рухатись», - підкреслив експерт.
Нагадаємо, нещодавно кияни зареєстрували петицію з проханням прибрати смуги громадського транспорту, які призводять до заторів.
e-finance.com.ua