Протягом січня-лютого поточного року фахівцями контакт-центру ДФС надано 145,2 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали по телефону – 140,7 тис., електронною поштою та факсом – 4,5 тис.
Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань – автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється і підтримується в актуальному стані. На 1 березня поточного року у Базі знань налічувалося 14,9 тис. уніфікованих запитань-відповідей. З її використанням протягом зазначеного періоду платникам надано 97 консультацій у письмовій формі.
Для зручності Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). Скористатися нею відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час та самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять.
З початку 2016 року цією послугою вже скористалися 641 тис. користувачів, що на 19,9 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Нагадаємо, що за допомогою ЗІР можна оперативно та у зручній формі отримати актуальну інформацію щодо змін у податковому та митному законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники найчастіше зверталися до Контакт-центру за попередній день, та відповіді на них.
e-finance.com.ua