Сервіс “Пульс” – гаряча телефонна лінія, на яку за телефоном (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Так, у січні - червні 2016 року працівниками ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 223 інформаційних запити, що на 86 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року.
Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були:
щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 176,
щодо роботи органів ДФС – 27,
щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 10,
щодо роботи ЦОП – 4,
щодо перевірки СГ - 1,
щодо реєстрації платником ПДВ – 2;
щодо корупційних дій – 3.
На всі звернення надано відповіді, із заявниками проведено роботу щодо надання роз’яснень та додаткових консультацій.
Нагадуємо, номер телефонної лінії «Пульс» функціонує за принципом call-back, а інформація приймається цілодобово.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua