• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Нюанси амортизації у податковому обліку витрат на поліпшення орендованих основних засобів та врахування цієї суми при коригуванні фінансового результату до оподаткування
    Опубликовано: 2016-11-29 15:02:21

    Відповідно до підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті  134 Податкового кодексу України (далі за текстом – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розд. III ПКУ.
    Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів, визначаються відповідно до вимог статті  138 ПКУ.
    Підпунктом 138.3.1 пункту 138.3 статті 138 ПКУ встановлено, що розрахунок амортизації основних засобів або нематеріальних активів здійснюється відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності з урахуванням обмежень, встановлених підпунктом 14.1.138 пункту 14.1 статті 14 ПКУ, підпунктами 138.3.2 - 138.3.4 пункту 138.3. статті 138 ПКУ. При такому розрахунку застосовуються методи нарахування амортизації, передбачені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, крім «виробничого» методу.
    Методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про оренду необоротних активів та її розкриття у фінансовій звітності регулюються нормами Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 «Оренда» (далі – П(С)БО 14), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2000 № 181, та Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2003 № 561 (далі – Методичні рекомендації № 561).
    Затрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об’єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів, наведеної в пункті 7 Методичних рекомендацій № 561 (абзац другий пункту 8 П(С)БО 14, пункт 21 Методичних рекомендацій № 561).
    У податковому обліку для розрахунку амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів зараховуються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.
    При цьому при визначенні об’єкта оподаткування платник податку – орендар на підставі положень абзацу другого пункту 138.1 та абзацу другого пункту 138.2 статті 138 ПКУ має збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму нарахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму розрахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до пункту 138.3 статті 138 ПКУ.
    ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    Новости рубрики:


    З початку року платникам Дніпропетровщини повернули понад 500 мільйонів гривень ПДВ



    Податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевих бюджетів Дніпра



    Проблемні питання застосування антикорупційного законодавства обговорювались в Дніпропетровській обласній державній адміністрації



    ДФС: Запроваджено новий сервіс для платників податку на додану вартість



    Мінімальні ціни на алкоголь підвищено



    Екологічний податок: характерні помилки при заповненні податкової звітності за другий квартал 2017 року



    Фізична особа – підприємець може отримати довідку про доходи в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси



    Контрольовані операції: новації в оформленні перевірок



    Які передбачені пільги з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?



    ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ – ПЛАТНИКАМ ЄДИНОГО ПОДАТКУ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗА 9 МІСЯЦІВ П.Р. НЕОБХІДНО ВИКОРИСТОВУВАТИ НОВУ ФОРМУ ДЕКЛАРАЦІЇ




    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.