Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня – березня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 148 письмових звернень громадян, що на 33 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 142 заяви, 4 скарги та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 117 письмових звернень, з них: 115 заяв та 2 скарги.
Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (68); інформування про ухилення від сплати податків (21); реєстрації та обліку платників податків (8); єдиного соціального внеску (6) тощо.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 8 особистих прийоми, з них 2 колективних звернення від громадян.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
e-finance.com.ua