• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Про Порядок функціонування Електронного кабінету
    Опубликовано: 2017-09-14 13:24:48

    ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що 01.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810 (далі – Наказ № 637).
    Порядок функціонування Електронного кабінету, затверджений Наказом № 637, розроблено відповідно до підпункту 14.1.562 пункту 14.1 статті 14 розділу I Податкового кодексу України (далі – Кодекс) з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами (далі – Порядок).
    Порядком визначено загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
    Користувачами Електронного кабінету є відкритої частини (загальнодоступної):
    -фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет;
    - приватної частини (особистого кабінету):
    -платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП;
    -уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами (далі - уповноважені особи), які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов'язків, покладених на такі органи згідно із законодавством.
               Електронний кабінет буде забезпечувати електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених ПКУ.
               Електронний кабінет складатиметься з:
    - апаратно-програмного комплексу;
    - портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
    - портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;
    - програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;
    - інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.
         Працюватиме Електронний кабінет постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
     
    . ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    Новости рубрики:


    Украинские заробитчане из Польши перевели домой сумму более 3% ВВП Украины



    Гройсман: в этом году продовольствия в Украине хватит для обеспечения безопасности



    Украина и Македония обсудили перспективу введения безвиза



    В США назвали условия предоставления Украине 500 млн долл. помощи в сфере безопасности



    Сергій Савчук: Майже 400 млн євро інвестовано у нові теплові потужності на відновлюваних джерелах енергії за 3 роки в Україні



    Публічна інформація: зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів ДФС



    Електронна звітність: оновлено телефонний номер для отримання консультацій



    З початку року роботодавці Дніпропетровщини спрямували на соціальні потреби 7,2 мільярда гривень ЄСВ



    З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано майже 200 тис. адміністративних послуг



    Проблемні питання застосування антикорупційного законодавства обговорювались в Дніпропетровській обласній державній адміністрації




    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.