Які рекламні банери найефективніші
Навіть у цифрову еру рекламні банери є одним з найбільш ефективних способів впливу на цільову аудиторію. Завдяки оптимальному співвідношенню витрат на виробництво до рівня ефективності банери широко застосовуються практично всіма малими і великими компаніями. Але працюють вони тільки у 5% з них, в той час, як у решти 95% вони просто служать прикрасою міських вулиць. Причина цього полягає в неправильно обраному дизайні. З’ясуємо, яким повинен бути банер, щоб він викликав у людей інтерес, а не байдужість або навіть роздратування.
Процес створення ефективного банера
Перед початком роботи слід визначити місце, де буде знаходитися рекламна конструкція. Фахівцю важливо заздалегідь дізнатися розмір банера. Відстань до очей аудиторії дуже впливає на сприйняття. Вибір носія – це одна половина справи. Друга половина лягає на плечі дизайнера. Якість і ефективність проекту безпосередньо залежить від його креативності.
Рекламна інформація повинна бути лаконічною, але максимально інформативною. Важливо, щоб текст в стислій формі відображав суть рекламного послання, назву фірми, пропозицію і контактні дані. Банер, як і будь-яка інша зовнішня реклама, не повинен бути складним. Люди на вулиці зосереджені на власних справах і у них немає бажання вивчати рекламу – взаємодія з інформацією займає кілька секунд. Цей факт обов'язково повинен враховуватися при створенні банера.
Правила для створення ефективного банера
Щоб банер працював, потрібно при створенні його дизайну строго дотримуватися наступних правил:
-
Найкраще відмовтеся від описових текстів, які лише захаращують банер, ускладнюючи тим самим сприйняття корисної інформації.
-
Слід приїхати на те місце, де планується установка банера, вставити в рамку фото макета і сфотографувати його серед інших предметів. Щоб визначити, чи підходящий вийшов варіант.
-
Вказуйте лише один зі своїх контактів. Писати адреси, телефони менеджерів не треба, оскільки людині не під силу запам'ятати такий обсяг інформації.
-
Текст рекламного повідомлення повинен складатися максимум з семи слів. Більше слів проїжджаючим повз банера водіям все одно не прочитати.
-
Написи повинні друкуватися великим шифром, який добре помітний здалеку. Хитромудрих вигинів, прописних літер, декоративних завитків бути не повинно.
-
Ключова ідея повідомлення повинна бути легко зрозуміла.
-
На поверхні банера має бути не більше 2 великих зображень.
-
Важливо грамотно підбирати кольори, оскільки в іншому випадку текст загубиться на тлі картинок.
-
Враховуйте час року, навколишні об'єкти і погодні умови. Виріб повинен виділятися на фоні інших предметів і чітко проглядатися.
-
Перед монтажем необхідно перевіряти читабельність. Для цього роздрукуйте на аркуші А5 фотознімок макета і подивіться на нього. Якщо за 4 секунди вам вдасться розглянути всі деталі, значить потенційним клієнтам це теж вдасться.
Дотримуючись цих простих правил, ви зможете отримати ефективний банер.
e-finance.com.ua