• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Які рекламні банери найефективніші
    2020-03-20 13:32:09

    Які рекламні банери найефективніші

    Навіть у цифрову еру рекламні банери є одним з найбільш ефективних способів впливу на цільову аудиторію. Завдяки оптимальному співвідношенню витрат на виробництво до рівня ефективності банери широко застосовуються практично всіма малими і великими компаніями. Але працюють вони тільки у 5% з них, в той час, як у решти 95% вони просто служать прикрасою міських вулиць. Причина цього полягає в неправильно обраному дизайні. З’ясуємо, яким повинен бути банер, щоб він викликав у людей інтерес, а не байдужість або навіть роздратування.

    Процес створення ефективного банера

    Перед початком роботи слід визначити місце, де буде знаходитися рекламна конструкція. Фахівцю важливо заздалегідь дізнатися розмір банера. Відстань до очей аудиторії дуже впливає на сприйняття. Вибір носія – це одна половина справи. Друга половина лягає на плечі дизайнера. Якість і ефективність проекту безпосередньо залежить від його креативності.

    Рекламна інформація повинна бути лаконічною, але максимально інформативною. Важливо, щоб текст в стислій формі відображав суть рекламного послання, назву фірми, пропозицію і контактні дані. Банер, як і будь-яка інша зовнішня реклама, не повинен бути складним. Люди на вулиці зосереджені на власних справах і у них немає бажання вивчати рекламу – взаємодія з інформацією займає кілька секунд. Цей факт обов'язково повинен враховуватися при створенні банера.

    Правила для створення ефективного банера

    Щоб банер працював, потрібно при створенні його дизайну строго дотримуватися наступних правил:

    1. Найкраще відмовтеся від описових текстів, які лише захаращують банер, ускладнюючи тим самим сприйняття корисної інформації.

    2. Слід приїхати на те місце, де планується установка банера, вставити в рамку фото макета і сфотографувати його серед інших предметів. Щоб визначити, чи підходящий вийшов варіант.

    3. Вказуйте лише один зі своїх контактів. Писати адреси, телефони менеджерів не треба, оскільки людині не під силу запам'ятати такий обсяг інформації.

    4. Текст рекламного повідомлення повинен складатися максимум з семи слів. Більше слів проїжджаючим повз банера водіям все одно не прочитати.

    5. Написи повинні друкуватися великим шифром, який добре помітний здалеку. Хитромудрих вигинів, прописних літер, декоративних завитків бути не повинно.

    6. Ключова ідея повідомлення повинна бути легко зрозуміла.

    7. На поверхні банера має бути не більше 2 великих зображень.

    8. Важливо грамотно підбирати кольори, оскільки в іншому випадку текст загубиться на тлі картинок.

    9. Враховуйте час року, навколишні об'єкти і погодні умови. Виріб повинен виділятися на фоні інших предметів і чітко проглядатися.

    10. Перед монтажем необхідно перевіряти читабельність. Для цього роздрукуйте на аркуші А5 фотознімок макета і подивіться на нього. Якщо за 4 секунди вам вдасться розглянути всі деталі, значить потенційним клієнтам це теж вдасться.

    Дотримуючись цих простих правил, ви зможете отримати ефективний банер.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.