Сектор предметів розкоші цьогоріч має подолати кризу, пов’язану з коронавірусом, завдяки внутрішнім витратам у Сполучених Штатах і Китаї, зокрема на висококласне взуття, шкіряні вироби та ювелірні вироби.
Про це повідомляє Reuters з посиланням на дослідження консалтингової компанії Bain.
Через пандемію загальний обсяг продажів у секторі торік впав на 23%, до рівня 2009 року, що стало найбільшим падінням за всю історію. Проте, за оцінками Bain, глобальні продажі предметів розкоші для особистого користування вже цьогоріч досягнуть 283 мільярдів євро, що на 4% більше, ніж у докоронакризовому 2019 році.
Ринок повернувся до зростання завдяки швидкому відновленню економіки в США та високому попиту у Китаї. Європейський ринок, попри зростання туристичної активності, повернеться до докризового рівня не раніше 2024 року.
Найбільші гравці в індустрії, такі як LVMH, Hermes і Kering, вже оговталися від кризи, піднявши рівень бізнесу набагато вище 2019 року.
Хоча продажі, пов’язані з міжнародними поїздками, не повернулися, бренди запустили новий бізнес, зосередившись на обслуговуванні споживачів усередині країни, не лише у провідних центрах розкоші, але й у містах другого та третього рівня. За оцінками Bain, чверть світових продажів цього року було здійснено за рахунок нових споживачів.
«Бренди залучають нову клієнтську базу за допомогою потужних маркетингових та онлайн-кампаній, тоді як існуючі клієнти купують більше», — сказала партнер Bain Федеріка Левато, співавтор дослідження.
Инф. finance.ua
e-finance.com.ua