• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Мінус 11 мільйонів місць. Чому авіакомпанії продовжують скасовувати рейси в 2022 році
    2022-01-11 10:00:28

    Які країни нарощують пасажирські авіаперевезення.

    Туризм без авіації вже неможливо уявити - під час пандемії авіаперевізники серед перших постраждали від закритих кордонів 2020 року. У 2021 році пропускна здатність авіакомпаній по всьому світу досягла 65% від рівня до пандемії.

    Загальний пасажиропотік у світі склав 5,7 мільярда місць у порівнянні з 8,7 мільярдами e 2019 році - на 35% менше, повідомляється на платформі OAG - дослідницької компанії, що поставляє дані та аналітичні матеріали про подорожі.

    Авіакомпанії продовжать скорочувати рейси в найближчі тижні
    Відзначається, що в другій половині 2021 року відновлення турпотоків було більш відчутним, ніж у першому півріччі. Внутрішні перельоти досягли 80% від рівня 2019 року завдяки таким ринкам, як Китай, США і Росія.

    Хоча очікується, що штам "Омікрон" погіршить показники пасажиропотоків, але дані поки свідчать про зворотне. Обсяг світових авіаперевезень в перший тиждень січня 2022 року залишається високим.

    "Однак через відсутність сезонних свят авіакомпанії знову видаляють заплановані потужності на перший квартал року - з середини грудня було видалено близько 11,4 мільйонів місць, і ми можемо очікувати, що набагато більше буде випадати з системи в наступні кілька тижнів", - наголошується в статті.

    Тим часом, пасажирський авіапотік у січні вже на 50% вищий, ніж у цей період рік тому – і становить 366,4 мільйона місць (проти 246,5 мільйонів у минулому році).

    Пропускна спроможність авіакомпаній по всьому світу за останній тиждень збільшилася на 375 тисяч (з 84 мільйонами місць у розкладах), у зв'язку з поверненням пасажирів додому після свят.

    В останні дні ЗМІ багато писали про скасування рейсів через брак персоналу і сильних погодних штормів, що обрушилися на США.

    "Авіакомпанії по-різному справляються з операційними збоями. Ryanair публічно оголосила про плани скоротити свої пропускні спроможності більш ніж на третину в січні, на цьому тижні авіакомпанія має намір обслужити 2,8 мільйона місць в групах різних перевізників. Наступного тижня ця цифра впаде до 1,3 мільйона. І якщо Ryanair зробить такі кроки, ми повинні очікувати, що й інші підуть за ними", - прогнозують експерти.

    Також пропускна здатність скорочується в авіакомпанії EasyJet - на 30% за останній місяць.

    Які країни нарощують і скорочують рейси
    Пасажиропотік авіакомпаній в Індії на даний час становить майже 90% від рівня, що існував до пандемії, і щотижня додається близько 400 тисяч місць. Хоча на перших двох позиціях залишаються Китай і США.

    Серед двадцяти найбільших ринків свої "доковідні" потоки збільшили Мексика (+6%) і Колумбія (+4%). Також з кожним тижнем нарощуються внутрішні перевезення в Бразилії (+ 8%) та Індонезії (+14%).

    Серед країн, які скоротили кількість авіаперевезень в перший тиждень січня, виявилася Франція – її потужності знизилися на 15,4% якраз перед початком лижного сезону. Також зниження відзначено в США (-2,4%), Іспанії (-1,7%), Великобританії (-1,8%), Канаді (-1,9%).

    Відзначається, що обмеження міжнародних поїздок через "Омікрон" на перший погляд видається розумним рішенням, проте скорочення пропускної здатності авіакомпаній не зупиняє поширення вірусу між країнами.

    Cітуація з авіаперевезеннями в Україні в 2021 році
    Серед європейських країн Україна опинилася в лідерах країн за темпами відновлення авіатрафіку після пандемії. Такі дані опублікували в звіті Євроконтролю на основі аналізу показників 2021 року. Україна з показниками авіаперевезення на 26% нижче від рівня 2019 року опинилася на 4-місці в списку країн:

    Албанія (-8%);
    Боснія і Герцеговина (-20%);
    Вірменія (-22%);
    Україна (-26%);
    Греція (-27%).

    При цьому Україна істотно випередила країни Західної Європи - найповільніше авіаційна галузь відновлювалася у 2021 році у Великобританії, Фінляндії та Ірландії. У цих країнах число перельотів було на 62% менше, ніж у 2019 році.

    Масова вакцинація в Україні й за кордоном знову відкрила українцям дорогу в країни Євросоюзу і на популярні курорти, пояснював у своїй колонці у РБК-Україна авіаексперт Олексій Бурчевський.

    В результаті українські авіакомпанії істотно наростили кількість рейсів цього літа. Так, за даними компанії "Украерорух", українські авіакомпанії в листопаді 2021 року виконали всього на 12% менше рейсів, ніж у листопаді докризового 2019, а за кількістю внутрішніх рейсів навіть випередили його показники.

    Кілька десятків міжнародних авіакомпаній повернулися на транзитні маршрути над Чорним морем. Авіаційний персонал терміново відкликали з вимушених відпусток, а деякі авіакомпанії навіть оголошували новий набір бортпровідників і пілотів.

    Мінус 11 мільйонів місць. Чому авіакомпанії продовжують скасовувати рейси в 2022 роціФото: Туристи з України активно літали на відпочинок в 2021 році (Віталій Носач/РБК-Україна)

    Чартери в Туреччину і Єгипет літали, як в кращі "доковідні" роки. В цілому, тенденція позитивна, і дає надію на успішний 2022 рік, зазначив експерт.

    Які прогнози для світової авіації роблять експерти
    Загалом у світі в січні 2022 року заплановано на 22% менше місць, ніж у січні 2020 року (до початку пандемії). Цілком імовірно, що загальний ринок залишиться близько 40% нижче від рівня 2020 року, і у 2022 році "авіакомпанії будуть молитися про повернення корпоративного мандрівника", пишуть в OAG.

    Експерти відзначають: наступні кілька тижнів для авіакомпаній будуть важкими як з операційної точки зору, так і в контексті формування всього 2022 року. Обмежені в ресурсах перевізники продовжать балансувати з робочими годинами персоналу.

    Інші авіакомпанії, які працюватимуть без обмежень через "Омікрон", у другому кварталі налагодять свої справи. Високий відкладений попит вже призвів до того, що перевізники знову додали літаки, наприклад, A380, і знову відкрили далекомагістральні маршрути в багатьох країнах.

    "Нам просто потрібно пережити перший квартал 2022 року, оскільки цей період завжди був вирішальним у цій галузі", - звертають увагу фахівці.

    Нагадаємо, ми писали, що туристам в Європі будуть компенсувати перенесення авіарейсів.

    Також раніше повідомлялося про польоти за новими правилами і авіабезвіз. Якими були ключові події українського "неба" у 2021 році.

    ОЛЬГА МАДЖУМДАР

    Инф. rbc.ua

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.