Спортивний бренд Nike і торговельна мережа Marks & Spencer ідуть з російського ринку.
За даними газети "Ведомости", Nike відмовилася продовжити франчайзинговий договір зі своїм російським партнером Inventive Retail Group, якому належала найбільша в Росії мережа магазинів американського бренду.
Рішення американської компанії пояснюється неможливістю в найближчому майбутньому організувати постачання товарів до Росії. "У міру вичерпання товарних запасів IRG буде змушена закрити всі свої магазини під цим брендом", – зазначив президент Inventive Retail Group Тихон Смиков.
Компанія керувала російськими магазинами Nike десять років. З березня до травня кількість монобрендових магазинів Nike у РФ вже скоротилася зі 116 до 56. IRG управляє 37 торговими точками Nike.
Marks & Spencer повідомила про рішення повністю вийти зі свого російського бізнесу у квартальній звітності.
"Ми припинили постачання в Росію 3 березня 2022 року. Згодом ухвалили рішення повністю відмовитися від нашої російської франшизи й оцінили витрати в 31 млн фунтів стерлінгів, що дорівнює нашим повним витрати на вихід з Росії та припинення бізнесу в Україні", – йдеться в повідомленні.
Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба 24 травня заявив, що 580 міжнародних компаній продовжують працювати у Росії, але понад 1400 залишили російський ринок.
Андрей Водяный
e-finance.com.ua