Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС, важливий вектор роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Так, у січні – жовтні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 235 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 330 одиниць. (січень – жовтень 2021 року – 565 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 75 звернень (31,9%);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 86 (36,6%);
щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,8%);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 10 звернень (4,26%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
У січні – жовтні 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 166 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 17 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» :
питання зі сплати єдиного внеску – 37 звернень (22,2%);
отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) – 28 (16,9%);
про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП за ставкою 2 % доходу, питання ПДВ, земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання) – 19 (11,0%);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства щодо застосування РРО – 20 (12,3%);
несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (6,0%);
працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,8%);
припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,8%);
щодо роботи ДПІ – 5 (3,0%);
подання звітності – 4 (2,5%);
повернення коштів за навчання – 7 (4,2%);
інші питання – 20 (12,3%).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»:
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 8 (47,1%);
питання зі сплати єдиного внеску та отримання довідок – 7 звернень (41,1%);
отримання чи відмова від РНОКПП – 1 (5,9%);
щодо роботи ДПІ – 1 (5,9%).
За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 479 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 50 звернень.