• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Росія транспортує свою нафту на «металобрухті» - Bloomberg
    2023-04-20 12:20:56

    Росія використовує флот старих кораблів, щоб обійти обмеження цін на свій експорт. Оскільки багато з цих кораблів перебувають в експлуатації понад 20 років, попередні власники очікували, що продадуть їх на металобрухт.

    Про це йдеться в матеріалі Bloomberg.

    "До того, як московські війська увійшли в Україну, ви завантажували танкер нафтою в одному із західних портів Росії, пливли через Балтику і проходили повз узбережжя Данії та Німеччини до Роттердама в Нідерландах. Тут вантаж закачували в сховище для подальшої доставки на нафтопереробні заводи по всій Європі. Зазвичай подорож займала близько тижня", - пише видання.

    Росія зараз змушена транспортувати нафту до Індії та Китаю, єдиних двох великих ринків збуту, які залишилися. Це робить подорожі набагато довшими - зазвичай місяць з Балтики до Індії; щонайменше шість тижнів до Китаю.

    Росія також використовує величезний флот старих кораблів, щоб обійти обмеження цін на свій експорт, запроваджене країнами "Великої сімки". Оскільки багато з цих кораблів перебувають в експлуатації понад 20 років, попередні власники очікували, що продадуть їх на металобрухт.

    Вплив навколишнього середовища на корпуси суден послаблюють їх з часом і можуть призвести до катастрофічної аварії.

    Нафта переміщується з одного судна на інше в морі, ця процедура необхідна, оскільки найбільші перевізники нафти не можуть завантажуватися безпосередньо з російських портів. Зазвичай такі перевантаження відбуваються в захищених водах, де аварійні служби на випадок розливу нафти знаходяться під рукою. Але танкери з російською нафтою почали здійснювати такі операції в водах Атлантичного океану, де є ризик сильних хвиль, а місце призначання далеко.

    Війна перетворила те, що колись було простою торгівлею, на складний, дорогий і набагато більш ризикований процес доставки нафти на ринок, зазначається в матеріалі.

    Нагадаємо, що попри західні санкції у березні Росія спромоглася довести обсяг експорту своєї сирої нафти до довоєнного рівня, що дозволило країні-агресору заробити $12,7 млрд. Поставки нафти з російських портів зросли на 540 000 барелів на день і досягли позначки вище 3 мільйонів барелів на день, що є найвищим показником з квітня 2020 року.

    Михайло Шилін

    Інф. delo.ua

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.