Індія в рамках переходу до "зеленої" економіки до 2027 року має намір заборонити автомобілі із дизельними двигунами. Відмова від бензину та дизельного пального у транспортному секторі Індії знизить світовий попит на нафту, пише Bloomberg.
Заборона поширюватиметься на міста з населенням понад мільйон осіб і міста з високим рівнем забруднення та стосується чотириколісних транспортних засобів.
До 2035 року, згідно з пропозиціями комітету, створеного у 2021 році для підтримки екологічних планів, країна поступово відмовиться від мотоциклів, скутерів та триколісних транспортних засобів, або тук-туків, із двигунами внутрішнього згоряння.
За даними уряду, на дизельне пальне та бензин припадає трохи більше від половини загального споживання нафти в Індії. З 2024 року нові реєстрації транспортних засобів для доставлення містом повинні бути електричними. Поки що перехід Індії на електромобілі відстає від інших країн, таких як, наприклад, Китай.
Ще у 2015 році Індія першою у світі збиралася заборонити купівлю приватними особами автомобілів із дизельними двигунами. Згідно з дослідженням журналу Environmental Research, через забруднення повітря в країні щороку помирає понад 2,5 млн людей.
Також пропонується, що до 2030 року 25% домогосподарств Індії мають використовувати електрику для приготування їжі, що допоможе знизити залежність від імпортного зрідженого природного газу (LPG).
Промисловий та енергетичний сектори є головними джерелами викидів в Індії. Відновлювана генерація, електрифікація опалення та енергоефективність розглядаються як ключові шляхи до "зеленого" переходу. Але в країні багато вугілля, і повністю відмовитися від його використання протягом найближчих 15-20 років може виявитися неможливим.
Віра Касіян
e-finance.com.ua