Зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків - це головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс».
На протязі січня-квітня 2015р. до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 93 звернення. Від загальної кількості звернень, більшість питань стосувались звітності та реєстрації податкових накладних.
Слід зазначити, що у січні-квітні 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р.
У вище зазначений період 2015 р. усі звернення оперативно опрацьовано, вирішено по суті порушеного питання та заявникам надано обґрунтовані відповіді.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua