Постачання українських теплоелектростанцій (ТЕС) енергетичним вугіллям у комплексі підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу України до роботи в осінньо-зимовий період нині є завданням національної безпеки. Важливою ланкою у його виконанні є залізниця – основний перевізник стратегічно важливого вантажу.
Аби підвищити обсяги перевезення енергетичного вугілля, у регіональній філії “Львівська залізниця” проведено серйозну роботу з вантажовідправниками та вантажоодержувачами щодо неухильного дотримання технологічних норм навантаження та вивантаження вугілля.
Виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник дав вказівку посилити роботу, чітко та своєчасно забезпечувати рухомим складом заявки вугледобувних підприємств на навантаження енергетичного вугілля, а також його своєчасне вивантаження на Добротвірській, Бурштинській та Калуській ТЕС.
За інформацією служби перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», на території, яку об’єднує Львівська залізниця, ситуація з перевезення енергетичного вугілля є стабільною, суттєвих проблемних питань, які б гальмували процес навантаження “енергетики” не виникало. «Відповідні заявки ми забезпечуємо повною мірою по станціях Львівської залізниці – Соснівка та Іваничі, – каже заступник начальника служби Леонід Недзвецький. – Із початку року загалом відвантажено 6922 вагони енергетичного вугілля. Вугілля у нас вантажиться і на центральній збагачувальній фабриці (ЦЗФ), що поблизу станції Соснівка, і на шахтах. Проблем із вагонами для перевезення вугілля зараз не маємо – під енергетичне вугілля даємо їх першочергово».
З другої половини липня у середньому за добу Львівська залізниця почала вантажити 45-50 вагонів. А зараз щодобова заявка, яка забезпечується, становить близько 80 вагонів на добу.
Відповідно до завдання, яке поставив перед працівниками керівник магістралі Іван Груник, фахівці чітко пильнують за дотриманням технології навантаження/вивантаження вугілля. Зазначають, що зараз вже досягнуто суттєвих змін на краще – щодо темпів навантаження, роботи власних локомотивів, збереження вагонного парку і дотримання технології навантаження.
Основна претензія залізничників, яка була висловлена шахтарям, що відвантажують вугілля, стосувалася збільшення часу перебування вагонів на під'їзній колії. За норми та згідно з договорами і технічними можливостями у 20,6 години, у травні та липні фактичний час становив майже 47 годин. Але на сьогодні вирішення цієї проблеми зрушилося з місця – рух вагонів прискорюється.
На Львівській магістралі впевнені, що посилений контроль щодо перевезень енергетичного вугілля стане належною запорукою національної безпеки держави.
Львівська залізниця щодоби в середньому вантажить від 50 до 80 вагонів енергетичного вугілля
2016-08-19 08:34:47
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Die Weltbank wird der Ukraine 662 Millionen US-Dollar zur Unterstützung des Sozialschutzes zur Verfügung stellen
Ukraine sets new records for frozen raspberry exports Іспанія як головний імпортер українського зерна: що варто врахувати Україні при експорті Ukraiński cukier drożeje: przyczyny i perspektywy na rok 2025 Le marché hypothécaire de l'Ukraine : où sont émis le plus grand nombre de prêts et comment fonctionne le programme eOsel Ukrzaliznytsia wird im Jahr 2025 4,4 Milliarden UAH für die Modernisierung von Personenkraftwagen erhalten В Україні знову дорожчає автогаз: що відомо про зростання цін Верховна Рада ухвалила закон для збільшення доступного житла для переселенців Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 20.11.2024 Zełenski był inicjatorem opracowania specjalnych warunków podatkowych dla miast przygranicznych |