• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Як впливає реклама в Google на СЕО просування веб-сайту?
    2020-12-10 13:11:12

    Вплив контекстної реклами PPC на SEO дійсно є, але він опосередкований. Ми зібрали низку порад фахівців SEO щодо грамотного використання реклами для просування сайту та оптимізації під пошук у Гугл.

    Вплив PPC на розкрутку сайту – причини й наслідки 

    Вплив реклами в Гугл на SEO напряму практично відсутній. Але опосередкований вплив існує. Чим більше трафіку від реклами, тим краще для грамотного SEO, але:

    • Важлива не сама реклама, а трафік з неї. Пошуковики розрізняють природний трафік і рекламний.

    • Певні переходи з PPC не є підставою для автоматичного підвищення рейтингу сайту.

    • Тривале знаходження користувача на сторінках сайту, Google сприймає як підтвердження достатньої релевантності сторінки. 

    Розкрутка інтернет-ресурсу та SEO – яким чином покращити ефективність PPC

    • Поведінковий фактор – якщо сайт цікавий і корисний, відвідувачі проводять на його сторінках тривалий час, отже ресурс ранжується вище.

    • Якщо реклама не є коректною, користувачі одразу закривають сторінку. Для Гугл – це негативний сигнал. Відповідно, рейтинг падає.

    Отже, реклама має бути налаштована коректно, не варто залучати до себе нецільову аудиторію.

    Вигадуємо ефективні заголовки

    Рекламний заголовок має вирішувати одночасно два завдання: захват і утримання. Крім суто технічних вимог, правильні заголовки повинні містити:

    • Правдиву й конкретну інформацію про товари й послуги, а не звичайний невиразний заклик.

    • Ключові слова, за якими користувач прийде до вас.

    • Дійсні акції та знижки, можливість отримати привабливі промокоди й бонуси.

    SEO і PPC – як організувати взаємодію  

    Реклама й СЕО діють та впливають по-різному, але на меті мають сукупне: позитивна мотивація відвідувача до результативних покупок та замовлень. Тому потрібно організувати гармонічний взаємозв’язок SEO та PPC.

    • Визначення за результатами рекламної кампанії ключових слів, які застосовують користувачі для пошуку товару або послуги.

    • Грамотно визначене семантичне ядро надає можливість створювати коректну рекламу.

    • Оцінка низькочастотних запитів допоможе виявити мінус-слова.

    • Ретаргетинг допомагає повернути користувачів на сайт.

    • СЕО діє поступово, проявляє себе за 4-6 місяців. У цей період варто залучити рекламу, адже сайт не повинен простоювати без продажів і трафіку. 

    SEO – стратегія, контекстна реклама – тактика 

    Як свідчить досвід, саме так потрібно використовувати обидва напрямки – природний і платний. Це надає можливість гармонійно охопити більшу аудиторію. Якщо сайт має високі позиції за високочастотними ключовими запитами, їх не потрібно використовувати у рекламі. Доцільно заповнити контекстну рекламу запитами, за якими ресурс не позиціюється у природному пошуку. Результат не затримається.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.