Вплив контекстної реклами PPC на SEO дійсно є, але він опосередкований. Ми зібрали низку порад фахівців SEO щодо грамотного використання реклами для просування сайту та оптимізації під пошук у Гугл.
Вплив PPC на розкрутку сайту – причини й наслідки
Вплив реклами в Гугл на SEO напряму практично відсутній. Але опосередкований вплив існує. Чим більше трафіку від реклами, тим краще для грамотного SEO, але:
-
Важлива не сама реклама, а трафік з неї. Пошуковики розрізняють природний трафік і рекламний.
-
Певні переходи з PPC не є підставою для автоматичного підвищення рейтингу сайту.
-
Тривале знаходження користувача на сторінках сайту, Google сприймає як підтвердження достатньої релевантності сторінки.
Розкрутка інтернет-ресурсу та SEO – яким чином покращити ефективність PPC
-
Поведінковий фактор – якщо сайт цікавий і корисний, відвідувачі проводять на його сторінках тривалий час, отже ресурс ранжується вище.
-
Якщо реклама не є коректною, користувачі одразу закривають сторінку. Для Гугл – це негативний сигнал. Відповідно, рейтинг падає.
Отже, реклама має бути налаштована коректно, не варто залучати до себе нецільову аудиторію.
Вигадуємо ефективні заголовки
Рекламний заголовок має вирішувати одночасно два завдання: захват і утримання. Крім суто технічних вимог, правильні заголовки повинні містити:
-
Правдиву й конкретну інформацію про товари й послуги, а не звичайний невиразний заклик.
-
Ключові слова, за якими користувач прийде до вас.
-
Дійсні акції та знижки, можливість отримати привабливі промокоди й бонуси.
SEO і PPC – як організувати взаємодію
Реклама й СЕО діють та впливають по-різному, але на меті мають сукупне: позитивна мотивація відвідувача до результативних покупок та замовлень. Тому потрібно організувати гармонічний взаємозв’язок SEO та PPC.
-
Визначення за результатами рекламної кампанії ключових слів, які застосовують користувачі для пошуку товару або послуги.
-
Грамотно визначене семантичне ядро надає можливість створювати коректну рекламу.
-
Оцінка низькочастотних запитів допоможе виявити мінус-слова.
-
Ретаргетинг допомагає повернути користувачів на сайт.
-
СЕО діє поступово, проявляє себе за 4-6 місяців. У цей період варто залучити рекламу, адже сайт не повинен простоювати без продажів і трафіку.
SEO – стратегія, контекстна реклама – тактика
Як свідчить досвід, саме так потрібно використовувати обидва напрямки – природний і платний. Це надає можливість гармонійно охопити більшу аудиторію. Якщо сайт має високі позиції за високочастотними ключовими запитами, їх не потрібно використовувати у рекламі. Доцільно заповнити контекстну рекламу запитами, за якими ресурс не позиціюється у природному пошуку. Результат не затримається.
e-finance.com.ua