Додаток Threads вже завоював собі одну п'яту активної аудиторії користувачів Twitter по всьому світі. Крім цього, кількість користувачів Threads перевищує аудиторію найбільшого конкурента Twitter у США Truth Social на 86 разів, оскільки щотижнева активна база користувачів Truth Social становить 1 мільйон.
Про це повідомляє видання TechCrunch.
Також згідно з аналізом компанії Sensor Tower, на початку минулого тижня кількість щоденних активних користувачів Threads зменшилася на 20% порівняно з суботою. Час, проведений в додатку, скоротився на 50%, з 20 хвилин до 10 хвилин.
"Проте це ще не кінець для Threads. За поточними оцінками, додаток був завантажений понад 150 мільйонів разів, що у 5,5 разів швидше, ніж Pokémon Go від Niantic, який утримував рекорд кількості завантажень додатку з моменту його випуску в липні 2016 року", - йдеться в повідомленні.
Threads, як основний конкурент Twitter, протягом першого неповного тижня роботи залучив близько 93 мільйонів активних користувачів по всьому світу.
Згідно з повідомленням, найбільше завантажень додатка було в Індії, яка складає 33% від загальної кількості завантажень по всьому світу. На другому місці розташувалась Бразилія (22%), а на третьому - США (16%), Мексика та Японія ділять четверте та п'яте місця з 8% і 5% відповідно.
Зараз Threads недоступний в країнах Європейського Союзу через регуляторні перешкоди, пов'язані з конфіденційністю та збором даних. Meta навіть недавно почала забороняти користувачам з ЄС працювати через VPN для обхіду цих обмежень.
Видання також зазначає, що кілька днів тому Threads отримав своє перше значне оновлення з моменту випуску, яке включало підтримку iOS 17, що тепер доступна у вигляді загальнодоступної бета-версії, а також інші незначні зміни.
В майбутньому додаток планує впроваджувати значні поліпшення, такі як можливість підписки на стрічку, кнопка редагування, підтримка кількох облікових записів та інтеграція з ActivityPub - протоколом, який підтримує популярну децентралізовану альтернативу Twitter, Mastodon.
Threads був запущений компанією Meta 6 липня і це сталося на тлі складнощів, з якими стикався Twitter. Після того, як у жовтні 2022 року власником Twitter став бізнесмен Ілон Маск, платформа почала мати проблеми з рекламодавцями, виникли технічні збої, ймовірно, через зменшення кадрового складу, і сама соціальна мережа втратила вартість.
e-finance.com.ua