В Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги (DSA), який регулює нові правила щодо контенту, конфіденційності та прозорості для користувачів інтернет-платформ. Ця важлива ініціатива має на меті поліпшити безпеку та відповідальність онлайн-послуг перед користувачами.
Згідно із звітом Reuters, нові вимоги для ЄС накладаються на IT-гігантів та включають запобігання поширенню шкідливого контенту, обмеження деяких методів цільового рекламування для користувачів, а також спільний обмін внутрішніми даними між регуляторами та науковцями, які спеціалізуються на цьому питанні.
На даний момент нові правила застосовуються лише до 19 найбільших онлайн-платформ, які мають більше 45 мільйонів користувачів у ЄС. Проте з середини лютого 2023 року вони розповсюджуватимуться на всі онлайн-платформи, незалежно від їхнього розміру.
Згідно з DSA, будь-яка фірма, яка порушує цей акт, може бути оштрафована на суму до 6% від її глобального обороту. Повторним порушникам може навіть бути заборонено працювати в Європі.
Наразі дві компанії, які були включені до списку регульованих платформ – Amazon, гігант електронної комерції, і німецький ритейлер одягу Zalando – оскаржують своє включення до цього списку перед судом.
Раніше єврокомісар із питань внутрішнього ринку Тьєррі Бретон зустрічався зі засновником Meta Марком Цукербергом і засновником Twitter Ілоном Маском, який придбав соцмережу минулого року.
Найбільше уваги приділено Twitter, оскільки новий власник платформи вніс багато змін у політику регулювання контенту, включаючи внесення змін, які не відповідають майбутнім правилам ЄС.
Після загрози заблокувати соцмережу, Маск згодився піддати Twitter "стрес-тесту" згідно DSA, щоб переконатися, що платформа відповідає стандартам ЄС, хоча результати цього тесту не будуть опубліковані.
e-finance.com.ua