Щодо переваг електронної звітності.
Звітність, надіслана до органів Міндоходів електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання, що значно економить робочий час.
У випадку ж подання оригіналів документів звітності на паперових носіях, такий платник може надати копії цих документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).
Аби долучились до електронного звітування, платнику потрібно:
• отримати в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Платник податків фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП.;
• укласти договір (в паперовому або електронному вигляді) з відповідним територіальним органом Міндоходів та надати посилені сертифікати відкритих ключів;
• скласти звіти будь-яким програмним забезпеченням, яке формує електронний файл у затвердженому форматі.
Звертаємо увагу, що для платників розроблено безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних до органів Міндоходів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку (ОПЗ), актуальні версії якого можна отримати на сайті Міндоходів.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua