У пересічних громадян та представників бізнесу при здійсненні господарської діяльності виникає необхідність у найкоротший термін отримати консультаційні послуги, які дають змогу бути впевненим у дотриманні вимог законодавства.
Особливо це питання актуальне для представників середнього та малого бізнесу, а також для пересічних громадян, які не мають достатньо часу відстежувати зміни законодавства, що регламентують ту чи іншу діяльність.
Ключове завдання ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві— допомога клієнтам, зокрема у використанні інформації, наявної у загальнодоступних електронних ресурсах. Тому ДПІ пропонує платникам податків скористатися електронним сервісом Міндоходів «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР).
ЗІР як інструмент, що забезпечує можливість оперативного отримання відповіді на запитання, мінімізує людський фактор, оскільки дані відповіді надаються по суті і з використанням єдиного джерела інформації та однакові для споріднених питань, незалежно від статусу платника, а також часу та місця звернення.
Інформаційний ресурс складається з таких розділів: запитання - відповіді; коментарі та пропозиції; нормативні та інформаційні документи; письмові консультації.
Інформація систематизована за напрямками: оподаткування, митна справа, єдиний соціальний внесок, електронний підпис, далі кожен напрямок поділяється на відповідні категорії.
Універсальна система пошуку, орієнтована на пошук відповіді, нормативного (інформаційного) документа чи витяг з письмової консультації, включає такі види пошуку, як: інтелектуальний пошук – миттєвий пошук за допомогою ключових слів чи їх частин з врахуванням суті запитання; а також динамічний пошук, що дає можливість знайти відповідь, нормативний (інформаційний) документ чи витяг з письмової консультації за допомогою обраних реквізитів.
Таким чином, даний інформаційний ресурс дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду інформації за певні періоди, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.
Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством доходів і зборів використовується диференційований підхід, а тому платники мають можливість отримання необхідної інформації різними засобами. Зокрема, це можливість почути відповідь по телефону від працівника Контакт-центру (з 8-00 до 20-00 щодня, крім вихідних) чи з використанням інтерактивного відповідача (цілодобово), надіслати електронний лист чи факс, здійснити самостійно пошук відповіді в загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, розміщеному на веб-порталі Міндоходів, або залишити запитання шляхом відправлення голосового повідомлення. У випадку використання автовідповідача у подальшому працівники Міністерства перетелефонують і нададуть відповіді у зазначений час.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів м. Києві