Перехід на систему електронного звітування значно скорочує час платників на подання звітності та допомагає фахівцям органам Міндоходів більш оперативно її опрацьовувати.
Щоб долучились до електронного звітування, платнику потрібно:
· отримати в будь-якому, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів, посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Платник податків фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП.;
· укласти договір з відповідним територіальним органом Міндоходів та надати посилені сертифікати відкритих ключів;
· скласти звіти за допомогою програмного забезпечення, яке формує електронний файл у затвердженому форматі.
Більш детально з цього питання можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці “Реєстрація користувачів”.