Продовжує свою роботу та допомогу платникам інтерактивний сервіс «Пульс». Даний сервіс функціонує з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів а також про можливі корупційні дії.
Платники податків з метою вирішення нагальних питань, які їх хвилюють можуть телефонувати до Контакт-центру з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00 та залишити повідомлення оператору, а у випадку здійснення дзвінка у неробочий час залишити інформацію на інтерактивному автовідповідачі.
Протягом січня-квітня 2014 року працівниками ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві прийнято та опрацьовано 99 інформаційних запитів. Здебільшого порушені питання стосувались роботи органів Міндоходів – 40 запитів. Значно менше питань виникало щодо та реєстрації податкових накладних – 50 та реєстрації платником податку на додану вартість – 3, а також щодо роботи ЦОП - 5 та перевірки суб’єктів господарювання - 1.
До уваги клієнтів органів доходів і зборів телефон, за яким можна звернутися до
Контакт-центру та залишити повідомлення (044)284 00 07!
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua