ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві повідомляє, що фізичні особи – підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, повинні мати первинні документи, що підтверджують придбання товарів для реалізації. До таких документів, зокрема, відноситься: накладна на товар та виписка з банку, квитанції про оплату, чек або інший документ, що підтверджує оплату товарів, робіт, послуг. На основі таких документів заповнюється Книга обліку доходів та витрат і складається податкова звітність.
При цьому, первинні документи повинні зберігатися не менше трьох років з дня подання підприємцем податкової декларації платника єдиного податку (ст.44 податкового кодексу України).
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua